Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Πως έχασαν την παρθενιά τους οι σταρ του Χόλιγουντ


Σεξ με την σύντροφο του πατέρα τους, ξελογιάσματα στο παρασκήνιο της Eurovision, φλογεροί ταυρομάχοι,
άλογα και χαρακώματα. Αυτές είναι οι παράξενες, γελοίες και συναρπαστικές ιστορίες της πρώτης φοράς τους. Ναι, αυτή που δεν ξεχνάς ποτέ.

Αντζελίνα Τζολί, 14 ετών

Συνέβη με κάποιον μεγαλύτερο της, μουσικό σε μια από τις πανκ μπάντες των οποίων ήταν γκρούπι. Το πρόβλημα ήταν ότι θεώρησε ότι αυτό που ένοιωσε δεν ήταν αρκετά βαθύ και ουσιώδες. Τι έκανε για να έρθει κοντύτερα με τον παρτενέρ της; «Πήρα ένα μαχαίρι από την κουζίνα και άρχισα να τον χαρακώνω». 


Άντονι Κίντις, 12 ετών

Είναι δεδομένο ότι ο Ελληνοαμερικάνος φροντμαν των Red Hot Chilly Peppers δεν θα μπορούσε παρά να έχει μια εντελώς πανκ εμπειρία ξεπαρθενιάσματος. Αλλά ακόμη και ο βιογράφος του εντυπωσιάστηκε όταν άκουσε ότι ουσιαστικά ο πατέρας του του χάρισε την γκόμενά του «Είχαμε πάει σε ένα στριπτιζάδικο που χόρευε η κοπέλα του πατέρα μου. Τον ρώτησα αν θα μπορούσα να έχω την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία μαζί της, εκείνος μου είπε ΟΚ, οπότε επιστρέψαμε σπίτι, ο πατέρας μου έφτιαξε ένα τεράστιο κρεβάτι ενώνοντας τέσσερα στρώματα, έβαλε εμένα και την κοπέλα να κάτσουμε πάνω και μετά μας άφησε μόνους».


Τζόνι Ντεπ, 13 ετών

Σιχαίνεται να μιλάει για την προσωπική του ζωή. Και δεν έχει απαντήσει ποτέ σε σεξουαλικού περιεχομένου ερώτηση. Μοναδική φορά που του ξέφυγε κάτι σχετικό, ήταν κατά την διάρκεια της προώθησης του μιούζικαλ Sweeney Todd, όταν και δήλωσε στο Rolling Stone «Δεν έχω κάνει κάτι που απαιτούσε τόση συγχρονισμένη προσπάθεια, από όταν έχασα την παρθενιά μου όταν ήμουν 13 ετών».


Μάθιου Φοξ, 12 ετών

Ο πάλαι ποτέ σταρ του Lost μπήκε στο παιχνίδι από πολύ νωρίς. Όπως δήλωσε στο Playboy έχασε την παρθενιά του στα 12 του, με μια γειτόνισσα δυο χρόνια μεγαλύτερη. Η οποία και το είχε ξανακάνει «Βρισκόμουν στο Ντουμπόι του Γουαιόμινγκ,ένα χωριό με πληθυσμό 1.000 ατόμων. Συνέβη δίπλα σε ένα ποτάμι, κατά την διάρκεια ενός ροντέο που διοργανωνόταν στη πόλη. Ήταν απαίσια. Δυο παιδιά που το ένα προσπαθούσε άτσαλα να γδύσει το άλλο»


Τζέρι Χαλ, 14 ετών

Όχι, υπεύθυνος δεν ήταν ο Μικ Τζάγκερ. Αλλά το άλογό της, ο Flicka.«Έκανα πολύ κρύο και υπήρχε πάγος στο χώμα. Ήθελα να ζεσταθώ, οπότε άνοιξα το παλτό μου και κάθησα πάνω στο άλογό μου. Ίσα ίσα για να ζεσταθώ. Και συνέβη. Ήμουν πολύ τυχερή». Προφανώς το κορίτσι αναφέρεται στον πρώτο οργασμό της. Γιατί σεξ έκανε μερικούς μήνες μετά, με ένα ταυρομάχο.


Σελίν Ντιόν, 20 ετών

H πολυβραβευμένη Καναδέζα τραγουδίστρια ουσιαστικά βίασε τον μάνατζερ και νυν μεσήλικα σύζυγό της. Και μάλιστα κατά την διάρκεια του διαγωνισμού της Eurovision του 1988 στο Δουβλίνο «Είχα σχέδιο. Πήρα το κεφάλι του στα χέρια μου και τον φίλησα. Εκείνος σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιό του. Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα πως αν δεν επιστρέψει, θα σπάσω την πόρτα. Μετά από μερικά τηλέφωνα ακόμη, τελικά ενέδωσε και συμφώνησε να είναι ο πρώτος μου. Όταν μου το είπε, του απάντησα 'Θα είσαι ο πρώτος. Και ο μοναδικός´».


Τίνα Φέι, 25 ετών

Η πολυβραβευμένη Ελληνοαμερικανίδα κωμικός πάντοτε είχε χιούμορ. Αλλά ποτέ δεν είχε σεξαπίλ. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στον Λέτερμαν «Σχεδόν την χάριζα, αλλά κανείς δεν μου την έπαιρνε».Ίσως γιατί, όπως δήλωσε στο Vanity Fair «Ήμουν αποθεωτικά μη κουλ. Φαντάσου ότι καθ όλη την διάρκεια του γυμνασίου έφερνα κάθε Σαββατοκύριακο γκέι αγόρια από το σχολείο και παίζαμε επιτραπέζια. Αυτό είναι το μυστικό μου για το πως έμεινα 'άσπιλη' μέχρι τα 25 μου»


Στίβεν Ταιλερ, 15 ετών

Ο φρόντμαν των Aerosmith ήταν μεγάλος σπασίκλας όταν μεγάλωνε. Για αυτό και η πρώτη του εμπειρία ήταν με μια ιερόδουλη «Ήταν τόσο άσχημη εμπειρία, που δεν θέλω να την θυμάμαι. Σκέψου ότι ύστερα κατέληξα να πλένω το πέος μου στον βρώμικο νεροχύτη».


Μέριλιν Μάνσον, 16 ετών

«Καθίσαμε στην πλαγιά ενός λόφου και αρχίσαμε να φιλιόμαστε. Έβαλα το χέρι μου μέσα στο παντελόνι της και μου έκανε εντύπωση πόσο τριχωτή ήταν. Σκέφτηκα ότι μάλλον δεν είχε μητέρα για να της μάθει πως να ξυρίζεται. Φυσικά όλα αυτά δεν είχαν σημασία. Και μόνο η σκέψη της διείσδυσης με έκανε να ολοκληρώσω, πριν καν μπω για τα καλά μέσα της» 


Μπρουκ Σίλντς, 22 ετών

Η πιο διάσημη Αμερικάνα παρθένα το έκανε τελικά όταν πήγαινε κολέγιο, με τον μετέπειτα Superman Ντιν Κέιν. Αλλά θα προτιμούσε να το είχε κάνει πολύ νωρίτερα, για λόγους υγείας «Αισθανόμουν αφόρητη πίεση από τα μίντια που παραμόνευαν κάθε βήμα μου. Να φανταστείς ότι σε όλη την διάρκεια του κολεγίου ήμουν 20 κιλά παραπάνω, τα οποία χρησιμοποιούσα ως ασπίδα για να μην με πλησιάσει κάποιος».


iefimerida