Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Λίγο πριν κλείσει τα 18, η Αthena Manoukian μας πείθει ότι έχει όλο το "πακέτο"


Ακόμη και αν το Μάιο θα γιορτάσει τα 18α γενέθλιά της, η Athena Manoukian έχει ήδη κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα της στο χώρο της μουσικής με την επιτυχία "Party Like a Freak". Μιλώντας στο Cosmo.gr η νεαρή και γλυκιά τραγουδίστρια αποδεικνύει πως παρά το νεαρό της ηλικίας της πατά γερά στη γη, ακόμη και όταν χορεύει.
Η πρώτη μου "επαφή" με την Athena έγινε πριν από μερικούς μήνες, όταν η γλυκιά της φωνή με έκανε να σταματήσω να αλλάζω μηχανικά τους ραδιοφωνικούς σταθμούς στο MP3 μου,  αναζητώντας να ακούσω κάτι που θα μου έφτιαχνε τη διάθεση. Το κάπως παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι δεν άκουσα κάποιο τραγούδι της, αλλά την ίδια να μιλά για τη συνεργασία της με τον  DJ Kas σε μια ραδιοφωνική εκπομπή. Από την αρχή κατάλαβα πως ήταν μικρή σε ηλικία μιας και η φωνή της έβγαζε μια αθωότητα και μια μελωδικότητα παράλληλα, ενώ το γέλιο της ήταν πηγαίο, αυθόρμητο.
Λίγο αργότερα, συνειδητοποίησα πως η φωνή που άκουγα είναι αυτή που κρύβεται πίσω από το dance hit "Party Like a Freak" που είχα πετύχει αρκετές φορές τον εαυτό μου να το ακούω είτε στην τηλεόραση, είτε στο ράδιο, ακόμη κι αν δεν είμαι η απόλυτη φαν αυτού του είδους μουσικής. Σύντομα, κανόνισα να τη συναντήσω από κοντά, κάπου στο κέντρο της Αθήνας, λίγο πριν τη live εμφάνισή της με τις Μέλισσες στο Cabaret στο Κολωνάκι.
Απλά δεν ήξερα πώς να την αντιμετωπίσω. Σαν μια κοπέλα που θέλει να γίνει τραγουδίστρια ή σαν μια κοπέλα που θέλει να παραμείνει εντός των ηλικιακών συνηθειών της. Επέλεξα το πρώτο και έσβησα τις δύσκολες ερωτήσεις. Νιώθω ότι στο μέλλον θα μου δώσει πάλι αφορμή για της κάνω συνέντευξη, οπότε θα κρατήσω το next level για τότε...
Λίγο πριν κλείσεις τα 18 σου χρόνια και έχεις ήδη μπει δυναμικά στο χώρο της μουσικής. Πότε έκανες τα πρώτα σου βήματα;
"Τραγουδάω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η πρώτη μου συμμετοχή σε διαγωνισμό ήταν όταν ήμουν 12 ετών όταν με δήλωσε ο μπαμπάς μου στην εκπομπή "Αυτός μας έλειπε" Στην συνέχεια πήγα τη Eurovision Junior, το 2008 σε ηλικία 13 ετών. Το επόμενο μεγάλο βήμα ήταν η συνεργασία μου με τον DJ Kas στο τραγούδι 'Party Like a Freak' ".
 
Πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τον DJ Kas;
Ο Kas με είχε ακούσει και στο παρελθόν και μέσω της εταιρείας μου, Panik Records,  προέκυψε η συνεργασία αυτή. Όταν άκουσα για πρώτη φορά το τραγούδι, ενθουσιάστηκα! Το σημαντικότερο είναι πως έχουμε χημεία, οπότε το αποτέλεσμα βγήκε ακόμα καλύτερο!
 
"Party Like a Freak": Σε αντιπροσωπεύει αυτή η φράση στη ζωή σου όταν βγαίνεις ή προτιμάς πιο χαλαρές καταστάσεις;
"Ναι! Μου αρέσει πάρα πολύ να βγαίνω το βράδυ με φίλους μου, είμαι party animal. Ήταν και ένας από τους λόγους που επέλεξα να το ερμηνεύσω, καθώς για να πεις ένα τραγούδι πρέπει να μπορείς και να το ζεις και ο,τι τραγουδάς να το ζεις.
Τρίτη Λυκείου όμως φέτος, υποθέτω πως δεν έχεις ιδιαίτερα ελεύθερο χρόνο για να βγαίνεις αργά λόγω διαβάσματος. Καταφέρνεις να το συνδυάσεις;
"Το σχολείο είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα, θέλω να έχω μια ισορροπία. Να έχω τη μόρφωσή μου αλλά και να κάνω αυτό που μου αρέσει. Σίγουρα θα το τελειώσω με ένα πολύ καλό βαθμό και στη συνέχεια θα σπουδάσω, κάτι που αποτελεί βασική προτεραιότητά μου".
Τι είναι ριγμένο στην καθημερινότητά σου; Το τραγούδι, το σχολείο ή οι βόλτες;
"Προσπαθώ να έχω μια ισορροπία και στο σχολείο μου αλλά και να έχω χρόνο για τους φίλους μου. Ναι μεν έχει μειωθεί ο ελεύθερος χρόνος μου -δε βγαίνω τόσο πολύ όσο έβγαινα αλλά πιστεύω ότι αυτό είναι και το πιο σωστό. Σκέψου πως τις καθημερινές δε βγαίνω καθόλου, διαβάζω και πηγαίνω στο ωδείο μου. Από κει και πέρα έχω κάποιες Live εμφανίσεις κάθε Πέμπτη και Σάββατο με τις Μέλισσες στο Cabaret".
 
Διανύουμε μια περίοδο όπου οι νέοι θέλουν να αφήσουν την Ελλάδα για ένα καλύτερο μέλλον στο εξωτερικό. Εσύ το έχεις σκεφτεί σαν προοπτική; Θεωρείς ότι υπάρχει μέλλον στην χώρα μας για τους τραγουδιστές;
"Νομίζω πως μια καριέρα στο εξωτερικό θα ήταν ιδανική για όλους μας. Εμένα προσωπικά τα πρώτα μου βήματα έγιναν εδώ. Αν αργότερα καταφέρω και κάνω στο εξωτερικό κάποια καριέρα πάνω στο τραγούδι θα ζήσω ένα όνειρό μου. Θεωρώ πάντως ότι ακόμη και στην Ελλάδα υπάρχει μέλλον, αρκεί να το θες, να το προσπαθείς και να έχεις υπομονή".
Θεωρείς ότι υπάρχει συνταγή για την επιτυχία; Αν ναι, έχεις βρει τα συστατικά της;
"Συνταγή της επιτυχίας δε νομίζω ότι υπάρχει. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι αυτό που σου αρέσει να το κάνεις όσο πιο καλά μπορείς, καταβάλλοντας κόπο και προσπάθεια".
Ποιοι είναι οι καλλιτέχνες που θαυμάζεις;
"Lady Gaga και ξερό ψωμί! Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και μου αρέσει και η Rihanna, τα τραγούδια και το στυλ της.  Έλληνες καλλιτέχνες θαυμάζω πολλούς, όμως δε μπορώ να πω ότι έχω κάποιο είδωλο. Μπορεί να πάω να ακούσω κάποιον καλλιτέχνη που τραγουδάει λαϊκά και να τον θαυμάσω γιατί είναι καλός στο είδος του. Πραγματικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Ο καθένας έχει τη δική του ποιότητα. Οι ξένοι καλλιτέχνες όμως είναι άλλη κουλτούρα. Είναι η αδυναμία μου".
Η Lady Gaga έχει ένα πολύ εκκεντρικό στυλ. Αυτό είναι σε έχει κάνει να την ξεχωρίσεις ή τα τραγούδια της;
"Η Lady Gaga μου αρέσει επειδή τολμάει να κάνει πράγματα, χωρίς να την ενδιαφέρει αν θα πουν "α, έκανε αυτό, έκανε εκείνο". Οι εκκεντικές της εμφανίσεις μου αρέσουν εξίσσου, αλλά θα έλεγα πώς όλο το σύνολο είναι ικανό να σε τραβήξει σε αυτήν την καλλιτέχνιδα. Δεν έχει γίνει σταρ λόγω της εξωτερικής της εμφάνισης, έχει γίνει με την αξία της, τη φωνή της, την ερμηνεία της. Όταν τραγουδάει σε βάζει μέσα στο concept, έχει ένα έντονο θεατρικό στοιχείο τόσο στη σκηνή, όσο και στα video clips της. Αυτό την κάνει ξεχωριστή και άξια θαυμασμού".
 
Θα έφτανες στο σημείο της εκκεντρικότητας της  Gaga για να ξεχωρίσεις;
"Δεν ξέρω αν θα μου πήγαινε κάτι σε "monster". Αγαπάω τις εκκεντρικές εμφανίσεις, τα χρώματα, τα έντονα σχέδια, όμως δε θα έφτανα στο σημείο να βγω με μια μπριζόλα στο κεφάλι. Δε νομίζω ότι ταιριάζει στο στυλ μου. Μου αρέσει το εκκεντρικό αλλά όχι το πρόστυχο: Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα σε αυτά τα δύο".
Αν σε έβαζε κάποιος να επιλέξεις μια ζωή με επιτυχία, χρήμα, δόξα και μια πιο ήρεμη ζωή με οικογενειακή ευτυχία και λιγότερα χρήματα, τι θα επέλεγες;
"Αυτό που κάνω δεν το κάνω ούτε για τη δόξα ούτε για τα χρήματα, το κάνω γιατί το αγαπώ. Έχω μεγαλώσει με αυτό,  μου αρέσει και είμαι πραγματικά χαρούμενη γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο πλέον στις μέρες μας να κάνεις αυτό που σου αρέσει και να το κάνεις και δουλειά, να μην το έχεις μόνο ως χόμπυ.  Δε θα επέλεγα την πιο ήρεμη ζωή αλλά όχι γιατί θα με πείραζε να έχω λιγότερα χρήματα. Από τη στιγμή που κάνω αυτό που μου αρέσει, αν τύχει και γνωρίσει επιτυχία γιατί να μην το δεχτώ και να επιλέξω την δεύτερη επιλογή; Πάντως αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε μια αξιοπρεπή δουλειά με λίγα χρήματα και σε μια άλλη με πολλά, αλλά που δε θα με αντιπροσώπευε ως άτομο, θα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το πρώτο".
 
Πιστεύεις ότι η δημοσιότητα μπορεί να αλλάξει τον άνθρωπο; Έχουμε πολλά παραδείγματα όπου δεν λειτούργησε θετικά για όποιον την "έλαβε" σε μεγάλο βαθμό.
"Θεωρώ πως εδώ είναι ιδιαίτερα σημαντική η συμβολή των γονιών. Η δημοσιότητα μπορεί να σε αλλάξει, αν δεν έχεις γερές βάσεις από την οικογένειά σου και αν δεν είσαι προσγειωμένος. Εγώ έχω μάθει από την οικογένειά μου να πατάω στη γη και με αυτό κερδίζεις πράγματα, δε χάνεις. Όταν παίρνουν τα μυαλά σου αέρα χάνεις πολλά πράγματα χωρίς να το καταλαβαίνεις και στο τέλος καταλήγεις να είσαι πιο κάτω από εκεί που ξεκίνησες".
Ετοιμάζεις κάτι καινούριο;  Θα σε ακούσουμε και σε κάτι ελληνικό; 
"Ναι, με την εταιρία μου Panic Records έχουμε κάτι στα σκαριά και πάρα πολύ σύντομα. Πιστεύουμε ότι θα βγει πολύ καλό το αποτέλεσμα. Όσο για το αν θα πω κάτι ελληνικό; Ναι, σίγουρα! Πάντα σε pop όμως, δεν αλλάζω"!
Φωτογραφίες: Athena (Official Fan Page)
cosmo.gr