Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Wind :Ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής!!


Ο Παντελής Δεντάκης μας καλεί να κάνουμε «μια ληστεία της προκοπής»



Παλιά Κοκκινιά, τέλη δεκαετίας '70. Ένας πιτσιρικάς με «χωμάτινα» γόνατα τρέχει στις αλάνες... Μετά από χρόνια θα γίνει απότομα ευρέως γνωστός, ως ο «ληστής» της διαφήμισης που παρακαλεί να «κάνουμε μια ληστεία της προκοπής» σε τράπεζα, στο γνωστό διαφημιστικό, που προκάλεσε πλήθος συζητήσεων, με τα υπονοούμενα που φέρει στην εποχή της κρίσης. 


Με αυτό τον τρόπο, η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» παρουσιάζει στο σημερινό της φύλλο τον ηθοποιό Παντελή Δεντάκη, αριστούχο του Εθνικού Θεάτρου, μια έντονη προσωπικότητα, ταλαντούχο αλλά και έντονα πολιτικοποιημένο. 


Ο ίδιος, αναφέρει η εφημερίδα, γύρω στην Δ' δημοτικού σκέφτεται ότι κάποτε μπορεί να γίνει ηθοποιός... Η σκέψη αυτή διακόπτεται λίγα χρόνια αργότερα, όταν η τρέλα του για τα ταξίδια τον ωθεί να ασχοληθεί με τον τουρισμό. «Χωρίς το θέατρο μπορώ να ζήσω, χωρία τα ταξίδια όχι», λέει ο ίδιος.


Ο Παντελής δίνεται ψυχή τε και σώματι στη δημοτική θεατρική ομάδα Κορυδαλλού, λίγο αργότερα, ενώ δίνει εξετάσεις και περνάει στο Εθνικό, από όπου αποφοιτεί ως αριστούχος. 


«Εγώ πορεύτηκα με την εξής θεωρία: για να καταλήξεις σε αυτό που θέλεις να είσαι πρέπει να αποκλείσεις όλα εκείνα που δεν θέλεις να είσαι. Και χωρίς να μιλάω με σνομπισμό, εγώ δεν ήθελα να ανήκω στους λεγόμενους εμπορικούς ηθοποιούς. Στην τελική, ίσως και να μην μπορούσα. για παράδειγμα, ο Μάρκος Σεφερλής, ασχέτως εάν μου αρέσει ή όχι, κάνει πράγματα τα οποία εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, δεν θα μπορούσα να κάνω ποτέ«, εξομολογείται ο ίδιος χαρακτηριστικά. 


Το μοναδικό «ναι» στον κόσμο των εμπορικών θα ειπωθεί από τον Παντελή μέσα από τη συμμετοχή του σε διαφημιστικό σποτ μεγάλης κινητής τηλεφωνίας. Φωτεινή εξαίρεση ή αλλαγή πλεύσης; «Δεν τίθεται τέτοιο δίλημμα. Έκανα μια διαφήμιση, αυτό είναι όλο. Το project ήταν πολύ καλό και ο σκηνοθέτης εξαιρετικός. Δεν σου κρύβω βέβαια ότι στην αρχή έπαιξα με τη συνείδησή μου το παιχνίδι των τύψεων, στη συνέχεια το είδα ως παραχώρηση και κάπου τα έβαλα και λίγο με τον εαυτό μου. 


Τελικά όμως είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα«, σημειώνει. 


Με ιδεολογία που έχει τις ρίζες της στην αριστερά, ο Παντελής Δεντάκης ανησυχεί για τον κόσμο των πολλών πολύ περισσότερο από ό,τι για τον δικό του: «Με τρομάζουν οι μέρες που διανύουμε όχι τόσο όσον αφορά το επάγγελμά μου αλλά στο τι βιώνει ο κόσμος», επισημαίνει. 


Παρόλα αυτά, ο ίδιος έχει στο πρόγραμμα των επόμενων μηνών σημαντικές επαγγελματικές συνεργασίες. «Στις 20 Απριλίου έχω πρεμιέρα στο Θέατρο Κυκλάδων με το ρώσικο έργο «Ψευδαισθήσεις» σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου. επίσης το καλοκαίρι θα συμμετάσχω στην παράσταση «Εκκλησιάζουσες» σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου που θα παιχτεί στην Επίδαυρο και σε όλη την Ελλάδα».