Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Οι ονειρεμένες Superbike του 2012


Το πρώτο μέρος του αφιερώματος στη γενιά των... 200 ίππων

Αρκεί μια δευτέρα στο κιβώτιο για να χάσετε το δίπλωμα από υπερβολική ταχύτητα. Και μένουν άλλες 4 για σας απογειώσουν…

Είναι οι κορυφαίες sport μοτοσυκλέτες, η επιτομή των δικύκλων ταχύτητας που μπορεί ένας μη αγωνιζόμενος να οδηγήσει, ψάχνοντας φυσικά τα δικά του όρια.

Στην κορυφή της πυραμίδας, μεταφέρουν την αιχμή της τεχνολογίας, βγαλμένες από τις πίστες και τα καλύτερα τμήματα εξέλιξης του πλανήτη. Η γενιά των 200 ίππων είναι εδώ, στα Superbike μοντέλα του 2012. 

Aprilia RSV4 Factory APRC SE

Τα τελευταία χρόνια, η Aprilia έχει δηλώσει βροντερό παρόν σε όλες σχεδόν της κατηγορίες με πολλά και εξαιρετικά επιτυχημένα μοντέλα. Όταν είχε κυκλοφορήσει η RSV4, όλοι εκστασιάστηκαν με την υπέροχη σχεδίαση, τις τρομερές επιδόσεις και τις νίκες στους αγώνες με τον Max Biaggi.



H παρουσίαση όμως της RSV4 APRC, σηματοδότησε μια νέα τάση στην κατηγορία. Η εμφάνιση των εξελιγμένων ηλεκτρονικών που μετατρέπουν ένα ατίθασο καθαρόαιμο σε εργαλείο επίτευξης χρόνων, ήταν ένα νέο ταχυδακτυλουργικό κόλπο και η Aprilia ήταν ο ιδιοκτήτης του τσίρκου! 

Πάρτε οποιαδήποτε μοτοσικλέτα από αυτές που ακολουθούν. Μπείτε σε μια πίστα και γράψτε τον καλύτερο χρόνο σας. Μετά οδηγείστε την RSV4 APRC και εύκολα κατεβείτε ένα δευτερόλεπτο από τον καταπληκτικό χρόνο σας. 

Μαγεία; Όχι. Τεχνολογία! Το αρκτικόλεξο APRC φανερώνει πως η RSV4 έχει Traction Control, Shifter, Launch Control και Wheelie Control. Δηλαδή όλα τα μαγικά κόλπα που χρησιμοποιούν οι αγωνιζόμενοι στο MotoGP και φυσικά σχεδιάστηκε για να βελτιώσει τις επιδόσεις ενός οδηγού στην πίστα. 



Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε με τις αναρτήσεις, τα φρένα, ή τον V4 κινητήρα που δυσανασχετεί κάτω από τις 4.000 στροφές. Οι καλύτερες επιλογές είναι στη θέση τους. 

Το APRC είναι αυτό που κάνει όλη τη διαφορά, όντας το καλύτερο σύστημα ανεξαρτήτως κατασκευαστή αυτή τη στιγμή. H Aprilia RSV 4 Factory APRC SE είναι μια μοτοσικλέτα προορισμένη για την πίστα. Δεν έχει σημασία πόσο απότομος θα είναι ο αναβάτης με το γκάζι. Η μοτοσικλέτα δεν θα σουζάρει, δεν θα γλιστρήσει και θα στρίψει με τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση και με τη μέγιστη ισχύ. 

Έτσι έρχονται οι χρόνοι. Μην κάνετε ωστόσο το λάθος και δεν την αντιμετωπίσετε με τον δέοντα σεβασμό. Μην υπερβάλετε μαζί της, μάθετέ την και θα σας ανταμείψει. 

BMW S 1000 RR

H «μεγάλη Κυρία» της γερμανικής βιομηχανίας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών με έδρα το Μόναχο, εδώ και μερικά χρόνια, αποφάσισε να κοιτάξει στα μάτια τον ιαπωνικό και ιταλικό ανταγωνισμό και να δημιουργήσει μερικά καταπληκτικά μοντέλα μοτοσικλετών. 

Η S1000RR, είναι ένα από αυτά, όντας μια βελούδινη supersport μοτοσικλέτα. 

To BMW S 1000 RR για το 2012 ανανεώθηκε, χάρη σε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές. 



Υπάρχουν μικρές αλλαγές στον κινητήρα που βελτίωσαν την ισχύ και της ροπή κυρίως στις μεσαίες στροφές. Υπήρξαν επεμβάσεις στις αναρτήσεις καθώς άλλαξαν τα ελατήρια ενώ εντελώς νέο είναι το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού, με δέκα διαθέσιμες ρυθμίσεις. 

Το πλαίσιο απέκτησε γρηγορότερη γεωμετρία και μικρότερο μεταξόνιο. Στο traction control άλλαξαν οι χαρτογραφήσεις και των τριών modes. Προστέθηκαν νέα χρώματα και επανασχεδιάστηκε το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας. Τα όργανα απέκτησαν περισσότερες ενδείξεις.

Πλέον η απόκριση στο γκάζι είναι πιο ακαριαία και ξανασχεδιάστηκε η λειτουργία, στο συνδυασμό ABS και Traction Control. Η τελική σχέση μετάδοσης κόντυνε κατά ένα δόντι στο πίσω γρανάζι και τέλος άλλαξε εσωτερικά η εξάτμιση με μικρότερο σε μέγεθος καταλύτη. 



Η μοτοσικλέτα συνεχίζει να αποδίδει το εντυπωσιακό νούμερο των 193 ίππων και να ζυγίζει 204 κιλά. Η συμπεριφορά της όμως στο δρόμο είναι αυτή που κάνει την διαφορά ιδίως αν δεν είστε αγωνιζόμενος. 

Η βελούδινη λειτουργία, οι γεμάτες μεσαίες στροφές, η ποιότητα κύλισης είναι χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν να κινηθείτε σε απλησίαστους ρυθμούς δίχως ρίσκα και κόπο. 

Το Traction Control θα αναλάβει να προσέχει τυχόν γλιστρήματά σας, ενώ εσείς θα πρέπει να προσέχετε να μην υπερβάλετε καθώς 193 ίπποι είναι πάρα πολλοί σε κάθε περίπτωση. Μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία. 

Erik Buell 1190RS 

Στις 15 Οκτωβρίου 2009, η Harley Davidson έκανε την πιο αμφιλεγόμενη κίνηση στην ιστορία της, έκλεισε την Buell, που λίγα χρόνια πριν είχε αποκτήσει, δίχως εμφανή λόγο. 

Λίγες ημέρες πριν, στις 9 Οκτωβρίου 2009, η Buell, κατάκτησε το αναγνωρισμένου κύρους πρωτάθλημα AMA Pro Racing, με το εντυπωσιακό μοντέλο της 1125R. Μετά από τα δάκρυα ο δαιμόνιος Erik Buell αποφάσισε με την βοήθεια επενδυτών να δημιουργήσει από το μηδέν την Erik Buell Racing. 

Η 1190RS είναι η πρώτη μοτοσικλέτα του οίκου. Μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα που μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στον δρόμο.



Με γονίδια από την νικήτρια 1125R, αλλά βελτιωμένη σε όλα τα σημεία και δίχως πλέον τους περιορισμούς της HD, η 1190RS διαθέτει έναν V72° κινητήρα, με 1190 κ.εκ. με απόδοση 175 ίππους στις 9.750 στροφές με ροπή 9,9 χιλιογραμμόμετρα στις 9.400 στροφές. 

Το βάρος της 1190RS είναι μόλις 176 κιλά που δίνει λόγο ισχύος-βάρους 1:1. H μοτοσικλέτα βρίθει κορυφαίων εξαρτημάτων, επιπέδου αγώνων MotoGP και η «υπερβολική» ποιότητα είναι διάχυτη σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας, από της ζάντες έως τις κορυφαίες αναρτήσεις της Ohlins. 



Ο Erik Buell σκοπεύει να κατασκευάσει εκατό μοτοσικλέτες και ήδη έχουν πουληθεί οι 75! Το κόστος της 1190RS Carbon, έχει οριστεί στα 44.000 δολάρια και κρίνεται χαμηλό για μια μοτοσικλέτα από έναν αναγνωρισμένο πρωταθλητή κατασκευαστή. 

Το καλό είναι πως μπορείτε να παραγγείλετε κατευθείαν την μοτοσικλέτα στο site www.erikbuellracing.com 

Το αφιέρωμα στις ονειρεμένες Superbike του 2012 συνεχίζεται…

newsbeast.