Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Ευγενία, έχεις ταλέντο! Θα σε πείραζε να μας το δείξεις λίγο πιο εμφατικά όμως;


Βλέποντας και ξαναβλέποντας την στην τηλεόραση, αναρωτιόμαστε γιατί η παρουσιάστρια "δανείζεται" από δω κι από κει και δεν (προ)τιμά το δικό της, προσωπικό στιλ. Όποιο κι αν είναι αυτό.
Στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο" της Κυριακής (1/4), ένας διαγωνιζόμενος προσπάθησε να πετύχει με το τόξο του ένα μήλο που ισορροπούσε στο κεφάλι μιας πλαστικής κούκλας. Η κούκλα φαινόταν από χιλιόμετρα -ακόμα κι ένας περαστικός έξω από το στούντιο θα το έβλεπε- ότι δεν είναι από αυτές που κρατάνε ανήλικα κορίτσια και παίζουν με τις φίλες τους απ' το σχολείο. Ήταν μια πλαστική κούκλα για σεξ. Γι' αυτό είχε ανοιχτό και το στόμα. Η Ευγενία ισχυρίστηκε πως δεν κατάλαβε γιατί το στόμα είναι ανοιχτό κι έτσι η συγκεκριμένη απορία της στέκεται μια χαρά αφορμή για ένα σύντομο breakdown στο τηλεοπτικό φαινόμενο "Ευγενία Μανωλίδου".
 
Μοιραία, η αφέλεια της ερώτησης έκανε όσους δεν ντρεπόμαστε που βλέπουμε καμιά φορά τηλεόραση, να σκεφτούμε την Ελένη Μενεγάκη και τις γνωστές της απορίες που προκαλούν γέλιο και συμπάθεια(;) στους γύρω της. Η τακτική της "αφελούς απορίας" είναι ένας δρόμος που δεν είχε ακολουθήσει τόσο έντονα ως τώρα η Ευγενία Μανωλίδου, αλλά φαίνεται να υιοθετεί (κατανοώ και σέβομαι απόλυτα την κλασική της παιδεία, αλλά, ακόμη κι αν με απειλήσει κανείς με φάλαγγες και άλλα βασανιστήρια,  δεν θα δεχτώ ότι όντως δεν ήξερε τι κάνει ένα ανοιχτό στόμα πάνω σε μια πλαστική κούκλα) τώρα που, κακά τα ψέματα, είναι "το πρώτο όνομα στη μαρκίζα".
Εκτός από Μενεγάκη, η Ευγενία έχει και αρκετό από Κωστάλα στο ρεπερτόριο, γεγονός που φαίνεται από τον expertise τρόπο που προσεγγίζει καμιά φορά τα ταλέντα (ΤΙ ταλέντα...) που παρελαύνουν μπροστά της. Όχι απαραίτητα τα ταλέντα που διαγωνίζονται στο τραγούδι. Η Ευγενία μπορεί να κρίνει το ίδιο εύκολα και με τον αέρα φημισμένης μέχρι και στις Κίνες μαέστρου (είναι), ακόμη και κάποιον Χρήστο Μιλτιάδους που δοκιμάζει κάτι σαν χορό(;), σαν στριπτίζ(;).
 
Η Μανωλίδου είναι ένα πρόσωπο που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, η τηλεόραση το "πάει". Ειδικά τώρα, σε μια σεζόν που οι τηλε-κριτικοί έχουν δεήσει με 17 μνημόσυνα στην ελληνική τηλεόραση, η αόρατη εύνοια του μέσου προς το συγκεκριμένο πρόσωπο προκύπτει και από τα 2/2 30άρια+ που έκανε η εκπομπή τις δύο πρώτες Κυριακές που έχει προβληθεί.
Η προβληματική είναι ότι η Ευγενία δεν εκμεταλλεύεται τα καλά ποσοστά για να γίνει κάπως πιο συμπαθής. Ξεκίνησε με την, για πολλούς, ρετσινιά στη "Στιγμή της Αλήθειας", έδειξε από εκεί και πέρα ότι πρόκειται για ένα άτομο που (θα) ψάχνει διακαώς μια δουλειά στην τηλεόραση, μάζεψε νταμιτζάνες χολή με το θρυλικό "θα καταρρεύσω" στον τελικό του MasterChef και -λες και το έχει βάλει στοίχημα με τον Άδωνι- περνά ένα τόσο παρωπιδικά συντηρητικό προφίλ που, στα μάτια μας, μεταμορφώνει την τακτική του ΑΠΟΕΛ στο ΓΣΠ κόντρα στη βασίλισσα σε λογική τύπου "φουλ επίθεση και πάμε να χαρεί ο κόσμος μπάλα".
 
Αυτό που (νομίζουμε ότι) προτιμάμε είναι η Ευγενία του πρώτου "Dancing With The Stars". Δυναμική, ανοιχτή σε προκλήσεις, ανταγωνιστική, contender, όχι με μυαλά άλλης δεκαετίας και άλλου είδους γυναίκας. Διεκδικητική. Αυτό που επίσης ελπίζουμε πως  έχει κάπου κρυμμένο είναι αυτό που κάποιοι λένε χιούμορ (τι στο καλό, στην ελληνική τηλεόραση δουλεύει) και του οποίου η απουσία εκ μέρους της προκαλεί τόσο κρύο στην ατμόσφαιρα, όπως τη φορά που τσακώθηκε με εκείνη την drag queen, στην πρώτη εκπομπή της σεζόν. Έ όχι δα. Ευγενία μπορείς να αφήσεις τη γραμμή της ξενοφοβίας (όπως στο "φοβόμαστε κάθε ξένο στα γούστα μας και σε ό,τι θεωρούμε εμείς νορμάλ"). Δείξε κι εσύ το ταλέντο σου.
Μπορείς.
cosmo.gr