Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Ριάνα: «Πρέπει να βρω έναν άντρα κι εγώ»! [εικόνες]


Αδυνάτισε, έβγαλε δεκάδες φωτογραφίες με αποκαλυπτικά μαγιό, ανεβάζει καθημερινά προκλητικές πόζες στο twitte
r, όλος ο κόσμος μιλάει για το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στο Battleship και τα MME την εκθειάζουν ως το πιο σέξι κορίτσι της μουσικής σκηνής. 
Η Ριάνα, όμως, δεν μπορεί να χαρεί τη δόξα της γιατί είναι μόνη.

«Δεν μπορώ να βρω τον τέλειο σύντροφο και δεν νομίζω πως φταίει το πόσο διάσημη είμαι. Είναι δύσκολο για όλες μας. Εχω ανάγκη να βρω έναν άντρα που να με ισορροπεί γιατί μόνο τότε δεν θα επηρεάζει τη σχέση μας το φορτωμένο μου επαγγελματικό πρόγραμμα. 

Τον είχα βρει στο παρελθόν, οπότε ξέρω ότι μπορώ να τον βρω και στο μέλλον», δηλώνει η Ριάνα λίγες ώρες μετά τη φωτογράφισή της για το περιοδικό Elle και εμμέσως διαψεύδει τα δημοσιεύματα για σοβαρή σχέση με τον πρωταγωνιστή του Two and a Half Men, Αστον Κούτσερ.


Οι παπαράτσι την είχαν «συλλάβει» να βγαίνει από το σπίτι του τα ξημερώματα αλλά από προφανώς δεν είναι αυτός (ο πρώην σύζυγος της Ντέμι Μουρ) ο «ένας»...


«Θέλω να αποκτήσω παιδιά. Μπορεί να συμβεί αυτό αύριο, μπορεί και σε 20 χρόνια από τώρα. Νιώθω πως όταν θα έρθει η ώρα, ο Θεός θα μου στείλει έναν μικρό άγγελο. Πρώτα, όμως, πρέπει να βρω έναν άντρα. Λείπει ένα πολύ βασικό κομμάτι από το παζλ εδώ!», λέει η Ριάνα η οποία είναι μόνη από το 2009 που χώρισε τον ράπερ Κρις Μπράουν επειδή την ξυλοφόρτωσε.


«Ηταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου. Ημουν θυμωμένη, λυπημένη, σε σύγχυση, σχισμένη σε κομμάτια. Είχα την ανάγκη να μιλήσω γι' αυτό...», εκμυστηρεύεται η διάσημη τραγουδίστρια αλλά ξεκαθαρίζει ότι δεν θα την σταματήσει κανείς από το να βλέπει στα κρυφά τον πρώην σύντροφό της (απαγορεύεται με δικαστική εντολή να βρεθούν στον ίδιο χώρο).


iefimerida