Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Στα καλύτερά του ο Κακά


Ο ποδοσφαιριστής πιστεύει πως έχει βελτιωθεί αρκετά

Την καλύτερη περίοδο στην καριέρα του αισθάνεται πως διανύει ο Κακά, ο οποίος σκόραρε το δεύτερο γκολ στον αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης με τον ΑΠΟΕΛ (5-2).

«Πιθανότατα αυτό ήταν το πιο «όμορφο» γκολ που έχω σκοράρει πότε. Είναι παρόμοιο με εκείνο που είχα πετύχει κόντρα στην Άντερλεχτ όταν αγωνιζόμουν με τη Μίλαν», δήλωσε ο Βραζιλιάνος μέσος και πρόσθεσε:

«Όσο περνάει ο καιρός αισθάνομαι περισσότερη αυτοπεποίθηση στο παιχνίδι μου, ειδικά όταν πρέπει να “χτυπήσω” την μπάλα. Είναι πολύ σημαντικό το ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω κανέναν τραυματισμό και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Θα έλεγα πως έχω κάνει μεγάλη πρόοδο και είμαι αρκετά βελτιωμένος στην πιο σημαντική φάση της σεζόν».

Ο 29χρονος ποδοσφαιριστής δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον αγώνα των ημιτελικών του Champions League, όπου οι «μερένχες» θα αντιμετωπίσουν τη Μπάγερν Μονάχου και φάνηκε αρκετά αισιόδοξος για ενδεχόμενη πρόκριση της Ρεάλ στην τελική φάση της κορυφαίας διασυλλογικής οργάνωσης.

«Η Μπάγερν είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος. Πρόκειται για μία ομάδα που παίζει πάρα πολύ καλά φέτος. Πιστεύω όμως πως, ακόμα κι αν δυσκολευτούμε ,θα καταφέρουμε να κερδίσουμε και να είμαστε εμείς αυτοί που θα περάσουν στον τελικό».

newsbeast