Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Demy: Η 20χρονη που έχει κάνει την ελληνική dance σκηνή (και όχι μόνο) να παραμιλά


Είναι σχεδόν 9 μήνες στο χώρο της μουσικής και έχει ξεχωρίσει. Τα τραγούδια "Μια ζωγραφιά", "Μόνο μπροστά" και "Fallin" παίζονται σε όλα τα clubs και σε κάθε live της γίνεται χαμός. Και είναι μόλις 20 χρονών. Το Cosmo.gr συνάντησε τη Demy η οποία μίλησε για το πρώτο της cd single που έγινε χρυσό, τις σπουδές της στη Νομική, το πρώτο της live και τους φόβους της.
"Στα μάτια μου μέσα μόνο να κοιτάς, ταξίδι απόψε μες τη νύχτα με πας", σιγοτραγουδούσα πριν  συναντήσω τη Demy (κατά κόσμον Δήμητρα Παπαδέα) σε ένα καφέ στο Μαρούσι. Το είχα πρωτοακούσει σε ένα κλαμπ και από τότε μπήκε στο mp3 μου. Στο φάκελο με τα Dance Hits. Τη Demy την είχα συναντήσει στο πάρτι για τα Madwalk και είχα μείνει άφωνη από την ομορφιά της. "Ήταν μια κούκλα", έλεγα στους άνδρες συναδέλφους μου. Και με αυτήν τη συνέντευξη διαπίστωσα πως όχι μόνο είναι όμορφη αλλά και καλό παιδί.
Με πλησιάζει και διαπιστώνω πως αρκετοί έχουν γυρίσει και την κοιτούν. Τη χαιρετώ, καθόμαστε κάπου ήσυχα και παραγγέλνουμε από ένα τσάι. "Με πετυχαίνεις στη φάση που έχει τελειώσει η εξεταστική, αναπληρώνω ύπνο και ετοιμάζω καινούργια πράγματα. Μπαίνω στούντιο, κάνουμε demos και δουλεύουμε το καινούργιο κομμάτι που θα βγει μέσα στον επόμενο μήνα", μου λέει ενώ παράλληλα ανακατεύει το μέλι στο τσάι.
 
Το πρώτο της single και οι 9 μήνες στη δισκογραφία
Πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησε το πρώτο της cd single με τίτλο "Μόνο Μπροστά" και ήδη έγινε  χρυσό. "Είμαι πολύ χαρούμενη, είναι αλλιώς για ένα καλλιτέχνη να κρατά ένα cd στα χέρια του από ένα digital single". Και το πρόσωπό της λάμπει από χαρά. Το "Μόνο Μπροστά" αρχικά ανέβηκε στο internet με τα views να αυξάνονται μέρα με τη μέρα και τα club ήδη να έχουν ανακαλύψει το νέο dance hit. Μαζί με τον Oge αποφάσισαν να κάνουν πιο μελωδικό το τραγούδι το οποίο στη συνέχεια κυκλοφόρησε από την Panik Records.
Στη δισκογραφία είναι 9 μήνες. "Ούτε έγκυος να ήσουν", της λέω και εκείνη γελά. Από το "Μια ζωγραφία" (ντουέτο με τον Μηδενιστή) μέχρι σήμερα το look της έχει αλλάξει αρκετά. "Δεν έχει αλλάξει το δικό μου look. Απλώς στα πρώτο βίντεο κλιπ ήμουν πιο... ψαρωμένη και έψαχνα το στυλ μου. Αυτό που κάναμε τότε ήταν διαφορετικό από μένα". Υποσυνείδητα πίστευε πάντα ότι θα γίνει τραγουδίστρια ωστόσο ποτέ δεν είχε μιλήσει ανοιχτά για αυτό. Oι γονείς της όμως την έβλεπαν από πολύ μικρή να τραγουδά. Όλη μέρα. "Δεν είχα σκεφτεί ότι θα γίνω τραγουδίστρια. Δεν ήξερα πώς να το κάνω, ήμουν χαμένη. Έβλεπαν όλοι ότι το τραγούδι ήταν κάτι που αγαπάω και αν δεν το κάνω θα μου μείνει απωθημένο".
 
Οι σπουδές στη Νομική και η οικογένεια δικηγόρων
Πώς αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά έχοντας ήδη περάσει σε μια σχολή που θα ζήλευαν αρκετοί (βλέπε Νομική Αθήνας); "Μου δόθηκε μια πολύ καλή ευκαιρία. Το timing δεν ήταν τέλειο, είχα τη σχολή την οποία έβαλα λίγο στην άκρη. Η ευκαιρία ήταν τόσο καλή και εμπιστεύτηκα τους ανθρώπους που γνώρισα". Θα ολοκληρώσει τις σπουδές της αλλά θα συνεχίσει στο τραγούδι. Αν όμως βαρεθεί ή τα πράγματα δεν πάνε καλά θα τη δούμε να αγορεύει στα δικαστήρια αφού είναι η άλλη της μεγάλη αγάπη.
Γίνεται η νομική να σε βοηθήσει στο τραγούδι; "Ναι", όπως παραδέχεται αφού η πειθαρχία που απαιτείται στο διάβασμα την έκανε πειθαρχημένη και στο χώρο της μουσικής. Στη σχολή αρκετοί τη σταματούν για να της μιλήσουν όπως και στο δρόμο όσο περνά ο καιρός.
Αν δεν το γνώριζες, η αδερφή της Demy έχει γράψει τους στίχους του "Μόνο Μπροστά" αν και την έχει κερδίσει η δικηγορία. "Έχω μια μεγάλη αδερφή 28 χρονών, είναι δικηγόρος. Έχει γράψει το 'Μόνο Μπροστά'. Γενικά έχει καλλιτεχνική φλέβα αλλά δεν έτυχε να το ακολουθήσει". Ο μπαμπάς της είναι και αυτός δικηγόρος ενώ η μητέρα της καθηγήτρια αγγλικών.
 
Το πρώτο της live και οι άνδρες
Η πιο έντονη στιγμή της ζωής της ήταν το πρώτο της live. Στην Κέρκυρα όπου βρέθηκε μαζί με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες της Panik Records ενώ είχε ταξιδέψει μαζί τους και η δισκογραφική εταιρία. "Τα πρώτα live τα θυμάμαι με κάθε λεπτομέρεια. Έτρεμα. Έφευγα από το σπίτι και έλεγα μη μου μιλάτε θέλω ηρεμία! Στην Κέρκυρα ήταν το πρώτο live. Ήταν η πρώτη φορά που ανεβήκαμε στη σκηνή και τραγουδήσαμε το 'Μια Ζωγραφιά'. Όταν επιστρέψαμε στην Αθήνα σκεφτόμουν αυτό το απίστευτο διήμερο".
Και αν νόμιζες πως όταν βγαίνει η Demy έξω για καφέ ή ποτό δε σταματούν οι άντρες να την φλερτάρουν κάνεις λάθος.  "Δε με φλερτάρανε ποτέ ιδιαίτερα. Δεν πήγαινα στο κλαμπ και γινόταν πανικός. Έχω κόψει τις εξόδους. Περισσότερο βγαίνω όταν έχω live". Τώρα που έχει γίνει γνωστή  οι άντρες της φλερτάρουν λιγότερο αν και στα καμαρίνια θαυμαστές της λένε πως είναι ερωτευμένοι μαζί της! Αυτήν την περίοδο δεν είναι σε σχέση. "Δε θα με πείραζε να κάνω σχέση. Δεν έχω τόσο χρόνο και μυαλό. Μπορεί να έχεις χρόνο αλλά από την κούραση να μην έχεις όρεξη να ετοιμαστείς για ραντεβού". Ο τύπος του άνδρα που γοητεύει την Demy είναι ο σοβαρός αλλά με αίσθηση του χιούμορ, ευχάριστος, κοινωνικός και "να μην είναι τσιγκούνης" μου λέει χαμηλόφωνα.
Γοητευτικούς συναδέλφους της θεωρεί τον Κώστα Μαρτάκη με τον οποίο είναι φίλοι και τον Μηδενιστή. Επίσης, αν ζούσε ο Elvis Presley θα ήταν ερωτευμένη μαζί του και θα ήθελε να τον γνωρίσει από κοντά. Τι την μαγεύει; "Ο αέρας του. Έχω και μια τρέλα με τη δεκαετία των 50s από άποψη μουσικής, ντυσίματος, χορού".
 
Οι φόβοι της και μια μίνι αυτοκριτική
Η Demy δεν φοβάται τόσο για την ίδια όσο για τα αγαπημένα της πρόσωπα. "Έχω μια φοβία με την υγεία των γύρω μου. Είμαι υπερπροστατευτική με τους ανθρώπους που αγαπάω". Παρόλα αυτά φοβάται τα έντομα και κυρίως τις αράχνες ενώ έχει τύχει να βάλει τα κλάματα από τα νευρά της όταν αντίκρισε κατσαρίδα.
Είναι παραπονιάρα όπως παραδέχεται επειδή αγχώνεται λόγω του έντονου προγράμματός της. "Οι δικοί μου άνθρωποι θα πουν ότι είμαι γκρινιάρα αλλά όχι πέρα από τα όρια. Ελάττωμα επίσης είναι ότι είμαι υπερβολικά καλή με την έννοια ότι καμιά φορά δε διεκδικώ αυτά που πρέπει. Εκεί που πρέπει να θυμώσω δεν το κάνω".  Από την άλλη, έχει αποφασιστικότητα και δεν φοβάται. "Μια ενδεχόμενη αποτυχία δεν τη φοβάμαι. Έχω αυτοπεποίθηση σε αυτά που κάνω αλλά δεν είμαι ψώνιο".
 
Eurovision; Όχι και τόσο fan
Αν και δεν παρακολουθεί κάθε χρόνο Eurovision, άκουσε τη φετινή συμμετοχή της Ελλάδας.
Αν της πρότειναν να πάει στη Eurovision θα έλεγε ναι υπό κάποιες προϋποθέσεις. "Για να πάω θα πρέπει να μου αρέσει το τραγούδι, η χορογραφία, τα ρούχα, η σκηνογραφία. Να είμαι σίγουρη για όλα". Ρωτώντας τη αν θα αφιέρωνε τρεις μήνες από τη ζωή της σε promo tour και εξαντλητικές πρόβες, ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό της και τα μάτια της έλαμψαν. Η απάντηση είχε ήδη δοθεί.
Οι συμβουλές της
Στις συνομήλικες της έχει να δώσει μια συμβουλή: "Να έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και να τον αγαπάμε. Γιατί όλα τα προβλήματα ξεκινούν από τις ανασφάλειες. Να μη φοβόμαστε να είμαστε διαφορετικές".
Ενώ για τους άνδρες στο θέμα τους φλερτ τους συμβουλεύει να "είναι λίγο πιο άνετοι, να φλερτάρουν γιατί το έχουν κόψει. Δεν φταίνε μόνο αυτοί αλλά και εμείς. Αλλά να το κάνουν με ωραίο τρόπο να αφήσουν το Facebook".
 
Όσο για το πώς φαντάζεται τον εαυτό της σε 10 χρόνια από σήμερα; Να συνεχίζει να είναι τραγουδίστρια με αρκετές δισκογραφικές δουλειές. Πιο ώριμη και κατασταλαγμένη.
Η συνέντευξη έφτασε στο τέλος της. Ούτε κατάλαβα πώς πέρασαν 43 λεπτά από τη στιγμή που ξεκίνησε η συζήτησή μας. Και οι εντυπώσεις που μου άφησε ήταν οι καλύτερες. Γιατί γνώρισα έναν άνθρωπο σχεδόν συνομήλικό μου που με αξιοπρέπεια προσπαθεί να κάνει τα δικά του επαγγελματικά βήματα σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη. Χωρίς να επαναπαυθεί στην εξωτερική εμφάνιση. Και τέτοια άτομα η τύχη δεν τους αφήνει έτσι. Τους ανταμείβει.