Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Νίνο: Είμαι καλά... αλλα ντρέπομαι να το λέω!

Για την προσωπική του ζωή, την εικόνα που πιστεύει εκείνος πως έχει ο κόσμος για τον ίδιο, αλλά και
για πίστη του στον Θεό, μίλησε στο «Πρωινό mou» το πρωί της Τρίτης ο Νίνο.

Μιλώντας για την προσωπική του ζωή, ο νεαρός τραγουδιστής δήλωσε: «Eίμαι πολύ καλά. Ντρέπομαι λίγο που λέω ότι είμαι μια χαρά. Σε τέτοια κατάσταση έχουμε φτάσει..». 

«Πιστεύω ότι ο κόσμος έχει μια εντελώς διαφορετική άποψη από αυτό που είμαι πραγματικά», είπε σχετικά με την άποψη του κοινού για τον ίδιο, ενώ εξομολογήθηκε και τα συναισθήματά του όταν βλέπει τον εαυτό του στην τηλεόραση: «Κάθε φορά που με βλέπω στην τηλεόραση λέω “πώς είμαι έτσι;”». 

Δε δίστασε -μεταξύ άλλων- να δηλώσει πως δεν έχει επιτύχει πολλά από αυτά που ονειρεύεται: «Πιστεύω ότι, αν έχω καταφέρει κάτι, είναι το 2-3% από αυτά που θέλω. Μακάρι ο κόσμος και ο Θεός να μου δώσουν άλλη μια δεκαετία, γιατί σε αυτούς χρωστάω ο,τιδήποτε ζω».

Μάλιστα, μίλησε για την πίστη του στον Θεό:«Kάθε βράδυ, πριν κοιμηθώ, κάνω μισή ώρα προσευχή και λέω: “Eυχαριστώ, Θεέ μου”», είπε χαρακτηριστικά. 



protothema