Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Βροχή η προσφορές στα καταστήματα μαζικής εστίασης


Στον αγώνα της επιβίωσης έχουν μπει τα περισσότερα καταστήματα εστίασης, καθώς καθημερινά βλέπουν τους πελάτες τους και κατά συνέπεια και τον τζίρο τους να μειώνονται. 


Με στόχο να κρατήσουν την πελατεία τους ή ακόμα και για να προσελκύσουν νέους πελάτες, μεγάλες αλυσίδες, αλλά και μικρές ατομικές επιχειρήσεις, κάνουν ειδικές προσφορές στα προϊόντα τους.

Όπως δηλώνουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εστίαση, θα προτιμούσαν να προβούν σε μειώσεις, ωστόσο υποστηρίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν εξαιτίας της υψηλής και συνεχώς αυξανόμενης φορολόγησης κι έτσι επιλέγουν τη λύση των προσφορών.

Βέβαια, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που νέες επιχειρήσεις ανοίγουν έχοντας ως «σημαία» τους τις χαμηλές τιμές.

Ολοένα και πληθαίνουν στις γειτονιές της Αθήνας καταστήματα που προσφέρουν φαγητό και καφέ σε τιμές κάτω του ενός ευρώ και μάλιστα 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Σ' αυτά τα καταστήματα μπορείς να βρεις χοτ ντογκ και φραπέ με 70 λεπτά, εσπρέσο και τσάι με 0,60, λουκουμά με 0,50, νερό το μπουκαλάκι με 0,30, κρέπες (μικρό μέγεθος) με 0,90 ευρώ.

Ο Θανάσης Καλαμάρας είναι υπεύθυνος ενός τέτοιου καταστήματος στην Καλλιθέα και, μιλώντας στο ΑΜΠΕ, εξηγεί ότι μία επιχείρηση μπορεί να είναι βιώσιμη με αυτό το κοστολόγιο: «Η επιχείρησή μας έχει ανοίξει εδώ και τρεις μήνες, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης που ταλανίζει την Ελλάδα και βιώνει ο κάθε Έλληνας ξεχωριστά. Πολύ λογικά σκεπτόμενοι λοιπόν, αποφασίσαμε μέσα σε αυτό το κλίμα να ορίσουμε ένα τέτοιο τιμολόγιο, ώστε να μπορεί ο καθένας να αγοράζει τα προϊόντα μας και να δώσουμε μία ανάσα στον κόσμο που μαστίζεται από την ανεργία και την ακρίβεια».

Προσθέτει, δε, ότι «αυτό που κάνουμε εμείς είναι να εκμεταλλευόμαστε την ευχέρεια που έχουμε να επιλέξουμε το ποσοστό του κέρδους μας. Για παράδειγμα, τον καφέ δεν θα τον πουλήσουμε 200% πάνω από την τιμή που τον αγοράσαμε, όπως κάνουν οι περισσότεροι, αλλά κατά 25% με 30%. Η αυξημένη, όμως, κατανάλωση που γίνεται μας επιφέρει ουσιαστικά έναν υψηλό τζίρο και κερδίζουμε έτσι όλοι, ενώ θέλω να τονίσω ότι ουδόλως αυτό γίνεται σε βάρος της ποιότητας».

Επισημαίνει ακόμη ότι «η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγάλη και νιώθουμε δικαιωμένοι.

Zougla.gr